× بستن تبلیغات
RSS Feed

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند (دانلود فوری)

1 ژوئن 2018 توسط daneshpejoo

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات 56
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

یكی از ویژگی­های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن­ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است كه سبب بقای شركت در بازار می­شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی­ها و به كارگیری روش­های بازایابی مؤثر و كارا ممكن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روش­های بازاریابی سنتی برای دست­یابی به مزیت­های رقابتی و حفظ آن­ها كافی نیستند و روش­های نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویكرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، می­توان فعالیت­هایی را كه از دید مشتری مهم و ارزش­زا می­باشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمان­ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می­توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392).

بخشی از پیشینه تحقیق

حقگو(1394)، دانشجوی کارشناسی ارشد درپژوهشی به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در تبلیغات دهان به دهان ازطریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن پرداخته است. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگی های کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 27 گویه می­باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.


فهرست مطالب

2-1 مقدمه

2-2-1تعریف مشتری

2-2-2اهمیت مشتری

2-2-3 تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند

2-2-4 اهمیت بازاریابی رابطه مند

2-2-5 مدلهای بازاریابی رابطه مند

2-2-6 ابعاد بازاریابی رابطه مند

2-2-7  بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی

2-2-8 تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان

2-2-9 انواع ارتباطات

2-2-10  اهمیت ارتباطات دهان به دهان

2-2-11  انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان

2-2-12 روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان

2-2-13  عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن

2-2-14 کیفیت رابطه با مشتری

2-2-15 اعتماد مشتری

2-2-16 تعهد مشتریان

2-2-17 رضایت مشتریان

2-2-18 اهمیت رضایت مشتری

2-2-19 تعاریف رضایت مشتری

2-2-20 مزایای رضایت مشتری

2-2-21 وفاداری مشتریان

2-2-22 مشتری وفادار

2-2-23 مزایای وفاداری مشتری

2-3 پیشینه تحقیق

2-3-1 پیشینه داخلی

2-3-2 پیشینه خارجی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


بدون دیدگاه »

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *